Informace pro spotřebitele
Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy.
Jestliže se spotřebitel rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vráceno, co již plnil, stejným způsobem, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději ve lhůtě do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Vrácení plnění jiným způsobem je možné se souhlasem spotřebitele, pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Jestliže se spotřebitel rozhodne pro odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb, a Jan Kropík – realitní kancelář READY HOUSE s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel realitní kanceláři poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy.
Toto právo spotřebitele odstoupit od smlouvy neslouží jako způsob řešení reklamace služeb.
Pokud se spotřebitel rozhodne pro odstoupení v této lhůtě, je povinen dodržet níže uvedené podmínky:
Spotřebitel je povinen nejpozději 14. den ode dne následujícího po uzavření smlouvy odeslat společnosti realitní kanceláři projev vůle o odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel je oprávněn využít tento Formulář pro odstoupení od smlouvy – odkaz na stažení formuláře v PDF.
Spotřebitel je povinen projev vůle o odstoupení od smlouvy zaslat poštou na adresu Jan Kropík, Dolní Suchá 69, 463 34, Hrádek nad Nisou, případně na email: pronajem@readyhouse.cz.
Realitní kancelář potvrdí spotřebiteli bez zbytečného
odkladu v písemné podobě přijetí projevu vůle o odstoupení od smlouvy, a
to způsobem, jakým byl projev vůle učiněn.
Informace o možnosti řešení spotřebitelských sporů
V případě, že dojde mezi podnikatelem Janem Kropíkem a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Online formulář k podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu, kde je také ke stažení písemný formulář, viz https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/. V případě sporu ze smlouvy o poskytování služeb uzavřené on-line, spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí, viz http://ec.europa.eu/consumers/odr/.