Reklamační řád
Reklamace služeb poskytovaných na základě individuálně uzavřených smluv se spotřebitelem se řídí tímto reklamačním řádem.
Spotřebitel je oprávněn u podnikatele Jan Kropík, IČ: 03894827 uplatnit reklamaci, tj. podnět týkající se nespokojenosti s plněním ze strany podnikatele podle individuálně uzavřené smlouvy se spotřebitelem.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci osobně, telefonicky, písemně v listinné či elektronické podobě u podnikatele Jan Kropík.
Osobní podání reklamace: k rukám podnikatele Jana Kropíka, v sídle podnikatele na adrese: Dolní Suchá 69, 463 34 Hrádek nad Nisou.
Telefonické podání reklamace: tel. +420 608 268 220.
V případě telefonického podání reklamace podnikatel tuto písemně zaznamená ve Formuláři pro uplatnění reklamace, který podepíše sám s poznámkou o telefonickém podání reklamace spotřebitelem a spotřebiteli zašle písemné potvrzení přijetí reklamace postupem níže uvedeným.
Písemné podání reklamace: V listinné podobě na adresu: Dolní Suchá 69, 463 34, Hrádek nad Nisou či v elektronické podobě na email: pronajem@readyhouse.cz.
Spotřebitel je oprávněn využít tento Formulář pro uplatnění reklamace.
Spotřebitel je povinen uvést:
- údaje o vlastní osobě,
- údaje o konkrétní smlouvě, podle níž jsou poskytovány služby, které reklamuje,
- důvod reklamace,
- požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Podnikatel spotřebiteli písemně potvrdí přijetí reklamace, ve kterém bude uvedeno datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Podnikatel spotřebiteli vydá písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Podmínkou pro nepřerušený běh této lhůty je, že spotřebitel k vyřízení reklamace též poskytl požadovanou potřebnou součinnost.
Po marném uplynutí této lhůty je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím Česká obchodní inspekce, a to v rámci mimosoudního řešení sporů (ADR) – více viz následující část: „Informace o možnosti řešení spotřebitelských sporů“. Pokud se nepodaří spor vyřešit tímto způsobem, nezbývá spotřebiteli než se obrátit na příslušný český soud.