Login form
Sorry, User can NOT register!

Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamace služeb poskytovaných na základě individuálně uzavřených smluv se spotřebitelem se řídí tímto reklamačním řádem.

Spotřebitel je oprávněn u podnikatele Jan Kropík, IČ: 03894827 uplatnit reklamaci, tj. podnět týkající se nespokojenosti s plněním ze strany podnikatele podle individuálně uzavřené smlouvy se spotřebitelem. 

Spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci osobně, telefonicky, písemně v listinné či elektronické podobě u podnikatele Jan Kropík.

Osobní podání reklamace: k rukám podnikatele Jana Kropíka, v sídle podnikatele na adrese: Dolní Suchá 69, 463 34 Hrádek nad Nisou.

Telefonické podání reklamace: tel. +420 608 268 220.

V případě telefonického podání reklamace podnikatel tuto písemně zaznamená ve Formuláři pro uplatnění reklamace, který podepíše sám s poznámkou o telefonickém podání reklamace spotřebitelem a spotřebiteli zašle písemné potvrzení přijetí reklamace postupem níže uvedeným.

Písemné podání reklamace: V listinné podobě na adresu: Dolní Suchá 69, 463 34, Hrádek nad Nisou či v elektronické podobě na email: pronajem@readyhouse.cz.

Spotřebitel je oprávněn využít tento Formulář pro uplatnění reklamace.

Spotřebitel je povinen uvést:

  1. údaje o vlastní osobě,
  2. údaje o konkrétní smlouvě, podle níž jsou poskytovány služby, které reklamuje,
  3. důvod reklamace,
  4. požadovaný způsob vyřízení reklamace.

Podnikatel spotřebiteli písemně potvrdí přijetí reklamace, ve kterém bude uvedeno datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Podnikatel spotřebiteli vydá písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení nápravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Podmínkou pro nepřerušený běh této lhůty je, že spotřebitel k vyřízení reklamace též poskytl požadovanou potřebnou součinnost.

Po marném uplynutí této lhůty je spotřebitel oprávněn od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím Česká obchodní inspekce, a to v rámci mimosoudního řešení sporů (ADR) – více viz následující část: „Informace o možnosti řešení spotřebitelských sporů“. Pokud se nepodaří spor vyřešit tímto způsobem, nezbývá spotřebiteli než se obrátit na příslušný český soud.